måndag 16 januari 2012

Commissions

För några dagar sedan så blev jag kontaktad av en kille från USA (New Jersey). Han beundrade min Sheik cosplay och frågade om jag kunde göra en Brawl-Sheik commission åt honom. Jag blev helt ställd. Jag har aldrig fått förfrågningar om commissions förut. Det fick mig att känna mig så otroligt skicklig. En för mig okänd person var på jakt efter en Brawl-Sheik, och av alla andra Sheik-cosplayare valt att kontakta just mig. Det boostade egot rätt rejält.

Dock så var jag tvungen att tacka nej. Jag har varken tid eller möjlighet att bygga en till Sheik. Han försökte övertala mig lite till, men jag fick honom tillsist att inse att jag inte kan bygga något åt honom.
_________

Gällande commissions: Som regel gör jag inte commissions. Du är dock välkommen att övertala mig. Jag har sällan tid, och känner mig ärligt talat inte så skicklig att jag kan bygga något åt någon annan. När det gäller rustningsdelar i läder så behöver jag ha tillång till modellens/cosplayarens fysiska kropp för att blöt-forma lädret.

Jag uppmuntrar er dock att försöka bygga er egen cosplay. Jag svarar gärna på frågor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar