tisdag 4 januari 2011

Kan knappt vänta

Leran blev inge bra alls. Så jag slängde dem.

Jag var runt på stan idag och hittade en träklump i bra form på Panduro. Denna träklump kommer att formas om till en pyramid och färgas i metallicfärg.

Jag var inne på Clas Ohlson och hittade en gasbrännare. Med denna kan jag värma upp och böja metall. Nu behöver jag bara åka till Bauhaus och köpa mig några metallstavar så är problemet med metalldekorationerna löst.

Tillsist var jag och pratade med en skomakare om hur jag kan öka fotgreppet i skorna. Han erbjöd sig att fixa det åt mig. Så imorgon ska jag förbi med skorna.

Behöver jag säga att det går jättebra med Sheik just nu?

När jag gjort dessa tre saker, och fått hem frigolithuvudet så finns det inget hinder kvar!

Synd bara att jag måste prioritera skolan de två kommande veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar